Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Fulda

Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.

Fulda

Fulda MultiControl 195/65 R15 91H

Fulda

Fulda MultiControl 195/65 R15 91H

Fulda - Goodyear grupi poolt valmistatud keskmises hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
195/65 R15 91H 
Saadavus:
Laos
rehvi:
UniversaalrehvidGAN
M+S tähistus
lumehelbe sümboliga
kiirus:
H: Heaks kiidetud kuni 210 km/h
EAN:
5452000732224
Article Number:
R-363444
Rehvitähistus:
DEX:
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@autopink-shop.ee
Listihind*   79,50 €
72,38
Price per item, Incl. VAT
Tasuta tarne**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Tire Label
  • Technical specifications

Fulda MultiControl

Aastaringseks kasutamiseks mõeldud rehv nutikale juhile

  • Suurepärane haarduvus märgades oludes
  • Parem juhitavus lumel ja kuivades oludes
  • Pikk tööiga

Olulisemad eelised

MultiControli sooned
Suurepärane haarduvus märgades oludes. Sooned eemaldavad vett ja lörtsi paremini, saavutades suurepärase haardumise.

Optimeeritud jälgpind ja süvendid
Pikk tööiga. Optimeeritud jälgpind ja süvendid. Turvise ühtlane kulumine võimaldab suurt läbisõitu igal aastaajal.

Polümeerisegul põhinev rehvimaterjal
Kindel haardumine rasketes oludes. Polümeerisegul põhinev rehvimaterjal. Kohanduv turvisesegu parendamaks kokkupuudet tee pinnaga.

Nihkekindlad 3D tehnoloogiaga Bubble Blade sooned
Parem juhitavus lumel ja kuivades oludes. Nihkekindlad 3D tehnoloogiaga Bubble Blade sooned. Mitmeservaline haardumine lumes ja 3D tehnoloogiaga Bubble Blade sooned rehvi suurema jäikuse tagamiseks kuival pinnal.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Fulda
Mudeliseeria MultiControl
Dimension 195/65 R15 91H
Tyre width 195
Tyre profile 65
Construction type R
Rehvi suurus 15
Rehvi koormusindeks 91
kiirusindeks (H)
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.