Me kasutame cookies. Kasutades seda veebisaiti, nõustute nende kasutamisega.
OK
Bridgestone

Märkus: Hind kehtib rehvidele ilma veljeta. Olenevalt rehvi mõõtmetest võib rehvimuster varieeruda.

Bridgestone

Bridgestone Potenza Race 225/45 ZR17 (94Y) XL EVc

Bridgestone

Bridgestone Potenza Race 225/45 ZR17 (94Y) XL EVc

Bridgestone - Rehvitootja Jaapanist. Kõrgemas hinnaklassis kvaliteetrehvid.

Rehvi suurus
225/45 ZR17 (94Y) XL EVc 
Saadavus:
piiratud koguses
rehvi:
SuverehvidSo
kiirus:
(Y): Heaks kiidetud üle 300 km/h
EAN:
3286342827612
Article Number:
R-462907
Rehvitähistus:
DEX:
EU
European Production
Küsimuste või murede puhul võtke meiega ühendust support​@autopink-shop.ee
Listihind*   269,00 €
193,25
Price per item, Incl. VAT
Tasuta tarne**
Tarneaeg 2 - 5 tööpäeva***
14 päeva tagastuspoliitika
Rohkem kui 130 rehvivahetustöökoda meie koostööpartneriks

Lisa toode võrdlusesse

  • Kirjeldus
  • Tire Label
  • Technical specifications

Vallanda oma sõiduki võimsus Bridgestone esmaklassiliste rehvide Potenza Race abil. Tunne rõõmu silmapaistvast juhitavusest kuival rajal, parimast pidurdamisest kuival pinnal ja kiirest kiirendusest roheliste tulede süttimisel.

Optimeeritud kontaktpunkt Tagab homogeense rõhujaotuse ja juhitavuse.
Teil võib olla maailma võimsaim sõiduk, kuid kui te ei saa optimeerida kontaktpunkti raja pinnaga, raiskate energiat ja kaotate väärtuslikku aega. Meie Potenza-rehvid on mõeldud kuumkohtade vähendamiseks ja tõhususe optimeerimiseks, võrdsustades rõhku kontaktpunkti kohal.

Tugevdatud hübriidne pealiskiht Stabiliseeritud suutlikkuse tagamiseks suurtel kiirustel.
Kõik rehvid on loodud painduma, kuid see, kuidas need painduvad ekstreemse koormuse korral – st tippkiirustel, sirgel või kurvides – peab olema disainilahenduse lahutamatu osa. Meie tugevdatud hübriidne pealiskiht hoiab rehvi ümbrise suurtel kiirustel stabiilsena.

Asümmeetriline turvisemuster ja seinanurgad suurendamaks kurvides võimsust ja pidurduspotentsiaali.
Asümmeetriline turvisemuster ja seinanurgad suurendavad külgmist jäikust, et suurendada külgmist stabiilsust ja vähendada ploki deformatsiooni. Ühtlaseks soorituseks kuni viimase ringini.

Sportlik profiilikuju Suurendamaks stabiilsust ja pidurduspotentsiaali.
Rehv peab tegema paljusid asju, sealhulgas edastama jõudu ja rakendama pidurdusjõude. Hõõrdumine on ülioluline, sest toime suudavad tulla ainult teega kokku puutuvad rehviosad. Oma lisalaiuse ja suurema kontaktpinnaga võistlusrehvid Potenza Race optimeerivad pidurdustõhusust kuival pinnal.

Ülivastupidav ühend Hõõrdumise vastu, et tagada pikem vastupidavus võidusõidurajal.
Pool-slikk rehvid on loodud piire kompama, kuid see ei ole põhjus, miks need ei peaks kestma. Silmapaistva võistlusraja pikaealisuse tagamiseks on võidusõidurehvid Potenza Race valmistatud ülivastupidavast ühendist, mis sisaldab tugevdatud ränidioksiidi, vaigusegu ja nano-suuruses tugevdust.

EL-i rehvide märgistus ja efektiivsusklassid

Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.

2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.

Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm

Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade

Kütusekulu

Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).

Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem.
(Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang
* kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)

Märkus:
Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.

Märjal pidamine

Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).

Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).*
*Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Märkus:
Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.

Väline veeretakistusmüra

Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.

A
A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal.
B
B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne.
C
C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.

Mark Bridgestone
Mudeliseeria Potenza Race
Dimension 225/45 ZR17 (94Y) XL EVc
Tyre width 225
Tyre profile 45
Construction type ZR
Rehvi suurus 17
Rehvi koormusindeks 94
kiirusindeks ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Rehvile vajalik siselohv
M/C No

*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.

**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale
lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.